اقامت کاری کشور آلمان

ارائه برخی اطلاعات در خصوص اقامت از طریق کاریابی (قانون Blue Card) در کشور آلمان

اقامت کاری کشور آلمان

ارائه برخی اطلاعات در خصوص اقامت از طریق کاریابی (قانون Blue Card) در کشور آلمان


قدم اول ، اطلاعات کلیدی بسیار مهم


در همین ابتدا مایل هستم همه دوستانی رو که علاقه مند به کسب اطلاعاتی در خصوص مهاجرت به آلمان از طریق کاریابی هستند به بازدید از یک صفحه خیلی مهم دعوت کنم، لطفاً به قسمت برگه ها در سمت راست صفحه (اطلاعات کلیدی بسیار مهم) و یا به لینک زیر مراجعه کنید. 


لطفاً قبل از خوندن مطالب داخل این وبلاگ حتماً و حتماً ابتدا  اطلاعات کلیدی بسیار مهم  رو به دقت مطالعه کنین.


 جالبه بدونید که خود من هم روز اول از همین صفحه و با استفاده از اطلاعات بسیار بسیار مهم و کاربردی که داخلش بود کارم رو شروع کردم و قدم به قدم پیش رفتم . 

از همینجا هم مجدداً از جناب آقای مهدی پور عزیز نویسنده محترم این وبلاگ و این مقاله بابت جمع آوری این همه اطلاعات بسیار ارزشمند در یکجا بسیار بسیار تشکر و قدردانی میکنم. 


لطفاً اطلاعات داده شده تو این صفحه رو به طور کامل مطالعه کنین اگر سوالی بود خوشحال میشم در بخش نظرات مطرح کنین منم اگر بلد بودم با کمال میل جواب میدم اگر هم که بلد نبودم یا میگم اطلاعی ندارم و یا اینکه در موردش تحقیق میکنم و جوابتونو میدم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.